السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا في كورس ال AI ذاكرت محتوي كورس ال LLMs ولاكن حسيت انه صعب شويه ورجعت ذاكرته مره تاني ولاكن مزال صعب بالنسبالي , وحاليا قربت اخلص كورس تحليل البيانات , فهل الخطوه الجايه ارجع اذاكره تاني ولا مش لازم امشي علي نفس الترتيب الموجود ؟
هل اقدر دلوقتي ادرس كورس ال Machine learning ولا لسه في حاجه مفروض ادرسها الاول ؟
السؤال
Abdallah Mamdouh
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا في كورس ال AI ذاكرت محتوي كورس ال LLMs ولاكن حسيت انه صعب شويه ورجعت ذاكرته مره تاني ولاكن مزال صعب بالنسبالي , وحاليا قربت اخلص كورس تحليل البيانات , فهل الخطوه الجايه ارجع اذاكره تاني ولا مش لازم امشي علي نفس الترتيب الموجود ؟
هل اقدر دلوقتي ادرس كورس ال Machine learning ولا لسه في حاجه مفروض ادرسها الاول ؟
2 أجوبة على هذا السؤال
Recommended Posts
انضم إلى النقاش
يمكنك أن تنشر الآن وتسجل لاحقًا. إذا كان لديك حساب، فسجل الدخول الآن لتنشر باسم حسابك.