اذهب إلى المحتوى

Ahmed Monaiem

الأعضاء
  • المساهمات

    144
  • تاريخ الانضمام

  • تاريخ آخر زيارة

آخر الزوار

لوحة آخر الزوار معطلة ولن تظهر للأعضاء

إنجازات Ahmed Monaiem

عضو نشيط

عضو نشيط (3/3)

120

السمعة بالموقع

  1. شكرا جدا... لكن انا بعت المشروع و وقفت لحد النقطة دي و مفهمتش حاجه بصراحة من ال documentation بشكرك مرة تانيه.. في انتطار المساعدة..
  2. ممكن حد يفيدني ازاى اعمل اون كليك يتبعت الديف او الصورة للواتس؟ cadebury2.zip
  3. السلام عليكم.. ده المشروع ايه اللي ممكن اعمله علشان ارسل الصوره للواتس عند الضغط علي اول زر cadebury2.zip
  4. اشكر حضرتك جدا..انا جربت اعمل ده علي اول زر لكن لم يعمل.. cadebury2.zip
  5. السلام عليكم.. monaiem2022.github.io/cadbury فيه طريقة عند اون كليك علي تواصل مع المندوب اقوم بعمل نسخ للصورة و ارسالها للواتس.. االصفحة لا تفتح الا علي الموبايل فقط.. شكرا..
  6. السلام عليكم.. عاوز اخزن الداتا فى المتصفح بعد كتابة البيانات فى حقول الادخال و مع تحديث الصفحة يظل الاسم كما هو.. شكرا.. app.zip
  7. السلام عليكم.. أعمل على برنامج محاسبه مكون من اكتر من صفحه Html..css..javascript و اريد ان تبقى البيانات محفوظة حتى لو قمت بعمل تحديث للصفحة، يعنى الصفحات كلها تقريبا تكون شايفه بعض لان فيه حاجات هتضاف هيتم جمعها و حاجات هتتمسح هيتم طرحها او جمعها على المخزون محتاج ايه يساعدنى فى ده مع الجافا سكريبت؟ و كيف اعطيه للعميل من غير السورس كود؟ شكرا
  8. شكرا جدا.. ممكن اعمل ديف له اى دى يجمع كل عناصر المحتوى العربي..و ديف اخر يجمع كل عناصر المحتوى الانجليزي و اقوم بالتبديل مع الكليك.. منطقى؟؟
  9. هل من الممكن فى صفحة الهبوط وضع ٢ محتوى احدهم بالعربى والاخر بالانجليزى و يظهر على حسب اللغه المختارة؟ ام هناك طريقة ثانية بدل تكرار و ترجمة نفس المحتوى؟
  10. هل يمكن معرفة ماك ادرس الكمبيوتر او الراوتر بالجافاسكريبت؟ هل يمكن الوصول لباسورد الراوتر اللي بيكون مكتوب خلف الراوتر بالجافاسكريبت؟
  11. monaiem2022.github.io/y عند تكبير الفيديو بملء الشاشه فقط لا يعلو الاعلان على الفيديو..استخدمت zIndex ما مشى الحال.. ممكن اعمل ايه لحل المشكله
  12. السلام عليكم.. الاعلان على الفيديو يعمل و يظهر بشكل طبيعى لكن عند تشغيل ةلفيديو بوضع ملء الشاشه لا يعمل فوق الفيديو على الرغم من توقف الفيديو و بعد انتهاء الاعلان يظهر ايضا صندوق البحث و زر تسجيل الدخول و هم فى الاصل مخفيين.. جربت zIndex منفعتش ممكن اعمل ايه؟
×
×
  • أضف...